Imatges de l’acte de graduació dels Holandesos, el grup d’estudiants de l’Aula de Filosofia de la UNED que en 2011 van impulsar les Conferències Blanques, de la mà de professor Amador Antón, ja difunt, a qui també se li ha rendit un homenatge.




En l’acte han participat l’alcalde, José Benlloch, juntament amb la vicerrectora primera de la UNED, Rosa María Martí n Aranda, el degà de Filosofia, Jesús Zamora, i la directora del centre associat de la UNED a Vila -real, Rosario Andreu , i ha comptat amb l’actuació de la formació Veus de Cambra.
El grup dels Holandesos està format per 10 alumnes i la graduació ara respon al fet que acaba de finalitzar els seus estudis l’última del grup que faltava per graduar.