• L’edil Bea Serra lamenta que aquest edifici que podria ser un gran atractiu per al Termet s’haja sumat a la llista d’immobles tancats i sense ús pel caos en la gestió del govern de Benlloch
Vila -real, 22 d’abril de 2025.- El Partit Popular de Vila -real ha lamentat la situació de “abandó total” en la qual es troba l’antic restaurant del Molí de l’Ermita en el Termet de de la Mare de Déu de Gràcia. “Es tracta d’un immoble emblemàtic de la nostra ciutat que actualment no ofereix cap servei als veïns i que d’adequar-se i obrir-se al públic suposaria un gran atractiu, especialment en períodes com a Pasqua i l’estiu”, ha assegurat la regidora popular Bea Serra .
L’edil del PP ha instat el govern de Benlloch “a actuar de manera urgent en aquest edifici situat en un enclavament únic i a treballar en un pla d’acció per a donar un ús a aquest immoble”. “No és de rebut que El Molí de l’Ermita presente aquest estat de deixadesa i abandó total, amb portes corcades i fins i tot teranyines, la qual cosa demostra la falta de manteniment en aquest immoble”, ha assenyalat.
A aquests inconvenients també se li suma l’abandó que presenta la carpa contigua a l’edifici, amb lones trencades i vegetació que creix sense control. “Estem davant un espai totalment desaprofitat i que ha passat ja a sumar-se a la llarga llesta d’immobles abandonats i sense ús per part del govern de Benlloch”, ha apuntat Serra .
“És incompressible per als veïns que PSOE i Compromís continuen pensant a comprar més edificis mentre tenen totalment abandonat el patrimoni municipal i acumulen immobles tancats sense cap ús públic”, ha assenyalat l’edil del PP. “El caos en la gestió del govern de Benlloch impedeix que els vila-realenses puguen gaudir del patrimoni local mentre cada vegada paguen més pels seus impostos”, ha conclòs Serra .