- Per ajudar les empreses a adaptar-se al nou context perquè continuen sentint competitives en el seu model de negoci
- L’Ajuntament i la cambra també han renovat l’acord per mantenir la seu local de la institució comercial, que proporciona serveis en matèria d’ocupació, empresa i avaluació
Borriana arribarà el 2021 una de les tres edicions dels Plans de Reestructuració Empresarials que la Cambra de Comerç de Castelló fa un programa cada any per promoure el sector empresarial de la província, segons l’anunci del conseller de Pol ítiques Actives d’Ocupació, Esther Meneu, després de la renovació de l’acord entre l’Ajuntament i la cambra.
Tant aquest programa que dura setmanalment, va explicar, té com a objectiu ajudar les empreses a promoure la seva adaptació a les noves necessitats operatives. Per aquest motiu, els plans estan disponibles per a les empreses: tècniques, maquinari i connexions clau per dur a terme el procés de reestructuració i implementar els canals necessaris perquè continuïn sent competitius en el seu model de negoci.
Aquesta iniciativa forma part de la renovació de l’acord de col·laboració anual signat per l’alcalde Esther Meneu i el representant de la Cambra de Comerç de Borriana Mari Carmen Montesinos, mantenir l’Antena Local de la cambra Borriana, que ofereix serveis en matèria d’ocupació, negocis i avaluació.
Així mateix, Meneu i Montesinos han celebrat una reunió de treball, en la qual el gerent de la Cambra de Comerç de Castelló, Javier Valls i l’agent d’ocupació local de l’Ajuntament de Borriana, José María Palomar, també han participat. en què han tractat diverses qüestions relacionades amb la programació i les reunions necessàries per a l’edició de la iniciativa dels Plans de Reestructuració Empresarials, que es troba a la ciutat de Borriana.
Aviat, donaran a conèixer la ubicació, juntament amb les dates finals del programa, que es desenvolupa durant 7 setmanes després de dues sessions setmanals en què, segons les previsions de l’ajuntament i de la Cambra de Comerç, s’espera que participin una puntuació d’empreses.
Renovació de l’Antena Local de la Cambra
Cal recordar que a l’Antena Local de la Cambra de Borriana, fruit de la col·laboració d’ambdues institucions, proporciona serveis de proximitat per al municipi, tant en persona com en persona en línia, en matèria d’ocupació a través de la seua agència de col ·locació, de suport al teixit empresarial, d’assessorament comercial, de creació d’expressas o d’assessorament permanent.
Així, el funcionament d’aquesta Antena Cameral a Borriana ha permès l’arribada a la ciutat de diversos projectes i iniciatives empresarials, d’ocupació i formació. Les oficines de l’Antena Cameral es troben al primer pis de l’edifici de l’antiga Cambra Agrària, al carrer de la Comunitat de Regants, 5 i les hores d’atenció són dimarts i diumenges de 8:00 a 14:00. .