El regidor de joventut, Cristian Ramírez, ha fet lliurament dels premis als guanyadors en les respectives categories. El campionat nacional de crossfit va arrancar el divendres i ha reunit a més de 920 atletes de tot el territori nacional
“Aquesta cita esportiva és una mostra més de l’aposta d’aquest govern, per situar a Castelló en el mapa amb l’organització d’esdeveniments esportius de primer nivell. Tres dies de competicions que també han comptat amb animació, música en directe, així com amb la instal·lació de botigues de diferents disciplines esportives, per la qual cosa també ha sigut un esdeveniment dinamitzador econòmic i turístic”, declara el regidor Ramírez
Castelló s’ha convertit aquest cap de setmana en l’epicentre del crossfit nacional amb la celebració de The Battle Games 2025, un esdeveniment que ha reunit a més de 920 atletes en el recinte de fires i mercats.
El regidor de Joventut a l’Ajuntament de Castelló, Cristian Ramírez ha fet lliurament dels premis als guanyadors en les diferents categories.
L’edil ha destacat que “aquesta cita esportiva és una mostra més de l’aposta d’aquest govern, per situar a Castelló en el mapa amb l’organització d’esdeveniments esportius de primer nivell”.
Així mateix, Ramírez també ha posat l’accent en el fet que “han sigut tres dies de competicions que també han comptat amb animació, música en directe, així com amb la instal·lació de botigues de diferents disciplines esportives, per la qual cosa també ha sigut un esdeveniment dinamitzador econòmic i turístic”.
Des del divendres i fins al diumenge, els participants han competit pel podi en diferents categories com RX Individual, Màster +35, Intermedi Individual, Scaled Individual i Rookies, tant en modalitat individual com en parelles i trios.
Cada categoria ha disputat sis exigents proves dissenyades per a posar al límit la resistència, la força i la coordinació dels atletes.
Entre els resultats més destacats, Arnau Sabaté s’ha alçat amb la victòria en la categoria RX Individual, seguit per Dami Martí quenez i Carlos Codina, que van ocupar la segona i tercera posició, respectivament. En la categoria Intermedi Femení Individual, María Cerdán s’ha emportat el primer lloc, amb Ana Martí nez en segon lloc i Noelia Maldonado completant el podi.
L’esdeveniment també ha atret a un nombrós públic, que durant els tres dies no sols ha gaudit d’una intensa agenda esportiva, sinó també d’una zona d’oci amb foodtrucks, música en viu a càrrec de DJs i una variada oferta de botigues especialitzades en material esportiu.
Així doncs, Castelló, una vegada més, es consolida com a ciutat referent en l’organització de grans esdeveniments esportius, apostant per competicions que no sols fomenten la pràctica de l’esport, sinó que també generen un important impacte econòmic i turístic a la ciutat gràcies a l’auge del turisme esportiu.