Les platges del Serradal, Gurugú i el Pinar han rebut un any més el certificat de la ‘Bandera Ecoplayas’, un reconeixement entregat per ATEGRUS (Associació Tècnica per a la Gestió de Residus i Medi Ambient) que valora la qualitat ambiental, turística i sostenible de les platges de tota Espanya. El lliurament del reconeixement ha sigut realitzada per Rafael Apraiz, director executiu de ATEGRUS, en el marc de la XXIII edició del Congrés i Exposició Internacional de Platges 2025, que enguany ha tingut lloc per primera vegada a Castelló.
La regidora de Turisme, Arantxa Miralles, ha destacat que «les platges de Castelló són un referent en qualitat, i la renovació de la Bandera Ecoplayas és una prova d’això. Este reconeixement certifica l’excel·lència en la gestió turística i reforça el posicionament del nostre litoral com un destí de primer nivell». A més, ha subratllat que «estos distintius augmenten l’atractiu de Castelló, consolidant les nostres platges entre les millors d’Espanya per la seua cura, servicis i accessibilitat».
Èxit de la XXIII edició del Congrés EcoPlayas 2025
Amb el lliurament d’estos certificats de qualitat, conclou la XXIII edició del Congrés i Exposició Internacional de EcoPlayas 2025. Durant tres dies, l’esdeveniment ha reunit en el Planetari de Castelló a més de 120 participants i més de 20 empreses de tota Espanya, els qui han debatut sobre la gestió i el futur dels litorals, situant a Castelló com a referent en l’excel·lència en la gestió de la qualitat turística del litoral.