Alba Pascual Clemente: la nota més alta de la selectivitat a la província
Alba Pascual Clemente, de Vila -real i nascuda en 2007, s’ha destacat com una de les estudiants més destacades de la Comunitat Valenciana. Amb tan sols 17 anys, ha aconseguit una nota d’accés a la universitat de 13,924, posicionant-se entre les millors notes.
Estudiant de l’IES Miralcamp de Vila -real, Alba ha obtingut un notable 9,81 en les Proves d’Accés a la Universitat (PAU) i un 9,92 en la Nota d’Accés a la Universitat (NAU) en la fase obligatòria. Uns resultats excepcionals que evidencien la seua capacitat, que l’han col·locada entre els estudiants més destacats de la seua promoció en tot el territori.
En la Comunitat Valenciana, la nota més alta de les PAU ha sigut un 9,87, aconseguida per una alumna de l’IES Francesc de Canals, la qual cosa subratlla la rellevància del rendiment d’ Alba , qui es troba a només sis dècimes d’aquesta puntuació màxima.
Des de ben xicoteta, Alba ha manifestat el seu desig de convertir-se en metge o infermera, vocació que ha orientat la seua trajectòria educativa. Amb les seues impressionants qualificacions, és evident que posseïx la determinació i el talent necessaris per a assolir els seus objectius en l’àmbit de la medicina.
Teresa Peñalver: èxit acadèmic a l’IES Broch i Llop
Teresa Peñalver, de 18 anys i resident a la Vall d’Uixó, ha assolit un èxit acadèmic remarcable que la posiciona com un exemple de dedicació i excel·lència. Es va matricular a l’IES Broch i Llop de Vila -real per cursar el batxibac, una modalitat que combina els currículums espanyol i francès, actualment l’únic centre a la província de Castelló amb aquesta modalitat.
El batxibac permet als estudiants obtenir una doble titulació de batxillerat, reconeguda tant a Espanya com a França, proporcionant una oportunitat única de projecció internacional. Teresa ha destacat en aquesta modalitat gràcies a la seva capacitat d’estudi, constància i voluntat d’avançar, traduït en una notable nota mitjana de 9,83 al finalitzar aquest període formatiu que
Encara que els alumnes del batxibac no necessiten presentar-se a les proves d’EBAU per accedir a la universitat, Teresa va optar per examinar-se de quatre assignatures, obtenint una qualificació perfecta de quatre 10 en totes les proves, que li facilitaran l’accés als estudis de Dret, que és el que té al cap, o altres de la branca de les relacions internacionals.
Un gran èxit acadèmic de Teresa que reflecteix el seu talent i la qualitat de l’educació rebuda.
Imatge de portada: IES Miralcamp i IES Broch i Llop