El passat cap de setmana 62 antics alumnes de l’Institut Francesc Tàrrega de Vila -real van celebrar una trobada molt especial, la commemoració dels 50 anys des que van finalitzar el Curs d’Orientació Universitària (COU) en 1974, formant part de la segona promoció d’aquest institut.
La celebració va consistir en un emotiu i alegre dinar, on els participants van tenir l’oportunitat de retrobar-se, recordar vells temps i compartir anècdotes. L’esdeveniment va ser una ocasió perfecta per reviure records i renovar vincles d’amistat.
Els somriures i abraçades van ser constants, així com les llargues converses sobre com han canviat les seues vides des de llavors. Els antics alumnes van rememorar les classes, els professors que els van marcar i les experiències que els van ajudar a formar-se tan acadèmica com personalment.
La segona promoció, que va finalitzar el COU el 1974, és especialment significativa, ja que forma part de les primeres generacions que van passar per les seues aules.
La celebració dels 50 anys de la segona promoció de l’Institut Francesc Tàrrega de Vila -real va ser un èxit rotund, ple d’emoció i nostàlgia. Aquesta trobada no només va permetre recordar els bons moments passats, sinó que també va consolidar una xarxa de suport i amistat que continuarà sent valuosa en els anys vinents.
Promoció COU 1974 IFT Vila-real (50 anys)

Fotos: Jordi Monfort