I Fira de la Caça
- Aficionats, veïns i visitants es reunixen en una convocatòria que compta amb una intensa programació. “Escoltar i treballar per allò que reclamen les famílies de Fanzara és el que Marc Diago està fent de la mà dels veïns”, assenyala
La caça ha mobilitzat este cap de setmana a Fanzara a centenars d’aficionats que no han volgut perdre’s la primera edició de la Fira de la Caça. Organitzada per l’alcalde de la localitat, Marc Diago, i amb la col·laboració del Club de Caçadors Sant Sepulcre del municipi, “hui Fanzara és exemple de passió per este esport que és equilibri natural, oportunitats i desenvolupament”.
Així ho ha considerat el secretari general del PPCS, Salvador Aguilella, qui hui ha visitat la fira per a “prendre part en un esdeveniment que dinamitza este i posa en valor a este gran municipi” al costat d’altres autoritats com el diputat provincial de Patrimoni Ximo Llopis .
Per a Aguilella, “esports com la caça no sols són necessaris, com estem veient amb la superpoblació de senglars que afecta moltes localitats”. “És també desenvolupament i riquesa, perquè genera ocupació i és benestar per a moltes famílies”.
En este sentit, “hui a Fanzara es reivindica la voluntat d’un poble que de manera decidida ha donat suport a este projecte que després de molts mesos de treball del nou equip de govern i dels veïns és una realitat multitudinària”. Perquè tal com ha relatat Aguilella, “l’arribada de visitants i d’aficionats es traduirà en majors ingressos per als negocis i vendes extraordinàries en comerços. En definitiva, un èxit per a tota la localitat”, ha considerat el secretari general del PPCS.

