LLIGA PROFESSIONAL PRO-2 D’ESCALA I CORDA
Diumenge que ve en horari de «prime time» es televisarà en directe pel canal autonòmic d’À PUNT la final de la LLIGA PROFESSIONAL PRO-2 D’ESCALA I CORDA, en la qual Diego López i Álvaro Mañas, representants de l’Ajuntament de Vila -real, disputaran el títol de lliga contra l’equip representant de l’Ajuntament de Marquesat, format per Carlos Donat i Guillermo.
Diego López (d’Onda) i Álvaro Mañas (de Vila -real) aconsegueixen ficar-se en la final de la lliga després d’aconseguir la victòria per 60-50 davant la parella representant de l’Ajuntament de Burriana, formada per Pablo Linares i Victor Bueno, en la semifinal de desempat jugada divendres passat en el Trinquet de Vilamarxant, que va registrar un ambient espectacular, amb les galeries pràcticament plenes d’un públic entés i que van gaudir d’una gran vesprada de pilota.
La partida va començar molt igualada i renyida en la fase inicial fins a arribar al 30-30, on les travesses del públic continuaven donant com a favorits a Pablo i Víctor; valorant la seua experiència en aquesta mena de partides sobre la joventut de la parella representant de l’Ajuntament de Vila -real.
Però la càtedra, una vegada més s’anava a equivocar, ja que no comptava amb una gran actuació del mitger de Vila -real i com no del jugador d’Onda, que va anar de menys a més, a causa d’una caiguda en els primers jocs, on es va fer mal en el muscle esquerre; però que a poc a poc va anar superant, per a aconseguir imposar-se en el tram final de la partida.
D’aquesta manera aconsegueixen el pas a la gran final de la Lliga, en la qual esperem el màxim suport de l’afició d’Onda i Vila -real, ja siga de manera presencial, en el Trinquet de Riba-roja o a través de la televisió d’À Punt que retransmetrà la mateixa en directe. La final es presenta molt complicada, ja que l’equip representant de l’Ajuntament de Marquesat és molt fort i està molt compensat: per un costat el mitger Guillermo és el jugador que amb més violència colpeja a la pilota, la qual cosa fa que siga de molt difícil devolució; i el jugador que fa les funcions de rest, Carlos Donat, és un esquerrà molt segur, tant en el joc per davant, a l’aire, i com no en el rebot.
I si a això li unim que existeix molt bona sintonia entre tots dos, es converteixen en una parella pràcticament imbatible.El resultat el veurem el diumenge 10 a partir de les 17.30 hores.