Falten 3 dies per al gran esdeveniment cultural de Vila -real
L’Escola Municipal de Dansa (EMD) de Vila -real va començar la seua marxa en 2012, sent un centre pioner en la formació en dansa contemporània a la Comunitat Valenciana. L’EMD imparteix cursos i tallers dirigits a tota mena de públic amb l’objectiu d’acostar i fomentar l’interés per la dansa contemporània.
Una representació de l’escola estarà el 15 de maig a Vila -real Talent formant part activa de l’espectacle. Des de l’EMD afirmen que “apostem per la dansa i els nous talents, així que per a nosaltres és un orgull formar part de Vila -real Talent”.
Amb la seguretat de la importància de la dansa en el món artístic els seus responsables incideixen en què “aportarem el talent dels alumnes de l’escola des d’una disciplina que és bàsica a l’hora de difondre la cultura, per la seua capacitat d’expressió i la seua capacitat d’adherir-se a altres disciplines, en aquest cas la música”, apunten.
Sobre el que ens oferiran en l’escenari de la Plaça Major de Vila -real ens esbossen que “estem creant una peça basada en el món iconogràfic de Charles Chaplin, utilitzant els recursos mímics que utilitzava ell en les seues pel·lícules i, d’aquesta manera, volem homenatjar una de les persones amb més talent de la història de les arts escèniques”. Amb aquest objectiu en ment “l’Escola Municipal de Dansa se suma a Vila -real Talent amb dues premisses: recordar a una figura que era pur talent i, alhora, reforçar el talent dels nostres alumnes”, conclouen.