El pròxim 28 de novembre Vila -real tornarà a viure en els seus carrers la tradicional Fira Santa Caterina després que el passat any la incidència del covid-19 impedira la seua realització. Enguany la fira torna a Vila -real, encara que ho farà amb alguns canvis respecte a la seua última celebració, en 2019.
El primer canvi es troba en el número de parades. De les quasi 250 parades que es van muntar en l’edició de 2019 es passarà a un màxim de 200. L’altre gran canvi és la supressió del tram del carrer Major Sant Doménec, i la utilització de l’espai que s’utilitza habitualment per al mercat dels dissabtes, en el carrer Cardenal Tarancón. Suprimint el carrer Major Sant Doménec s’evitarà l’acumulació de gent en el poc espai que proporciona aquest carrer, fet que es venia produint cada any.
Un altre tipus de mesures que es puguen adoptar de cara a la celebració de la fira amb total seguretat es prendran en dates més pròximes a la seua celebració, un fet que estarà molt lligat a les dades de la pandèmia en eixos dies.