El Borrianenc Javier Cabedo Peris ha guanyat el segon premi del concurs d’addiccions que organitza l’associació de promoció i desenvolupament social i es situa dins del programa «Tu punto». El concurs rep com a títol: «Tu Punto de Mira » i la d’enguany és la 10 edició del concurs de vídeos i la primera edició del concurs de TikTok i Instagram. Javier va participar en el concurs de cartells per a Instagram i, junt a Blanca Llácer, una amiga de valència de pares borrianencs, que estiueja a Borriana.
Les propostes que s’envien al concurs són per a fomentar la prevenció dels riscos associats a les conductes addictives. A més, el concurs és finançat pel Pla Nacional Sobre Drogues.
L’acte d’entrega de premis es va dur a terme en la secretaria del Rectorat de la Universitat de València, amb la presència del delegat d’estudiants i la vicerectora d’estudis i política lingüística.
Cal dir que Javier Cabedo Peris és Grau en Psicologia, ha acabat el Màster de Intervenció Psicològica en Àmbits Socials a la Universitat de València on ha tret la millor un 10 pel seu TFM: Basic Empathy Scale: Metaanálisis de la generalización de la confiabilidad del instrumento.
Les competències de Javier ha fet que amb presentara un projecte al programa MOTIVEM, on s’estimula la creativitat i la innovació en l’entorn universitari. En eixe programa es presenten idees presentades per equips multidiciplinars de professors i estudiants que s’han convertit en el millor tàndem creatiu. La idea proposada per l’equip de Cabedo “Comunitat en xarxes socials que promoncione el comerç local a través de iaios i iaies que prenguen el rol de influencers”. Esta idea ha sigut seleccionada entre les 20 millors de tota la Universitat de València.
Cabedo ha començat ara el seu Doctorat en Investigació Psicològica y està participant amb investigadors de Psicologia de Perú, Mèxic i Espanya.
Javier és una persona versàtil, optimista i vitalista que compagina la seua part de formació psicològica amb molts èxits amb la seua passió pels musicals on este estiu té més 52 actuacions en diferents espectacles de tot l’Estat espanyol.