Vicente Blay (PP) reivindica la defensa de la diputada del PPCV, Elisa Díaz , en Les Corts en favor de les 1.500 vivendes
El Partit Popular d’Almassora ha eixit en defensa dels 1.500 habitatges amenaçades pel Pla d’Acció Territorial que deixa fora de fora d’ordenació. Ho ha fet després de la intervenció de la diputada del PPCV en Les Corts, Elisa Díaz , qui ha exigit del conseller de Pol ítica Territorial, Arcadi España, la deguda protecció per a “ciutadans que no mereixen viure amb l’amenaça que el PSOE vol il·legalitzar les seues propietats”.
Des del PP d’Almassora, tal com ha assenyalat Vicente Blay Casino Serra , “continuarem exercint la defensa dels interessos dels ciutadans de la nostra localitat a tots els nivells. Ho hem fet a nivell local i exercim aquesta protecció a nivell autonòmica, perquè cap veí mereix que el PSOE li pose una espasa de Dàmocles sobre un habitatge que és el fruit dels estalvis aconseguits durant tota una vida”.
En aquest sentit, tal com ha assenyalat Blay, “el PAT que perfila el PSOE és una arma política que només pretén atacar drets fonamentals i castigar la tranquil·litat de famílies que hui veuen amb preocupació el futur dels seus habitatges. I ningú té dret de pernada sobre el nostre poble, per més que el PSOE decidisca ara traure d’ordenació habitatges que compleixen amb tots els marcs normatius urbanístics”.
I des del PP, “continuarem treballant braç a braç amb los veïns perquè aqueixa amenaça del PSOE no es consumeix. Hem exigit a nivell local l’exercici de defensa dels drets ciutadans i hem reclamat a nivell autonòmic la modificació del PAT per a no retallar el futur d’aquestes propietats. Perquè el que ningú entén és que amb aquesta eina que el PSOE planifica des de fa anys pretenguen legalitzar 350.000 habitatges il·legals i, no obstant això, aquelles que ja ho són, com és el cas d’Almassora, pretenguen traure-les d’ordenació”, tal com ha retret la pròpia diputada autonòmica del PPCV, Elisa Díaz , al conseller.