Vila -real està preparat per iniciar el procés massiu de vacunació contra el covid-19. A finals de març s’afegeix la disposició especial iniciada per facilitar la immunització del professorat, a partir d’aquest dimarts, la connexió de tota la ciutat amb el centre de vacunació instal·lat lat al Centre de Congressos, Fires i Trobades a través de les diferents línies de l’autobús urbà lliure. A més, el Departament de Mobilitat ha modificat les rutes habituals amb l’objectiu d’incorporar a les diferents línies i variants una parada als voltants del Centre de Congressos, aquesta setmana que veu que el procés de vacunació de la població de la ciutat comença el departament de salut de La Plana.
“La vacuna és la gran esperança que haguem de derrotar definitivament el virus i posar fi a aquesta pandèmia, per l’ajuda de l’Ajuntament de Vila -real, treballarem junts en tot allò que estigmatitza el nostre a causa del procés d’immunització massiu es desenvolupa d’una manera àgil i eficaç”, recorda la primera tenenta d’alcalde i cap de la taula de coordinació del procés de vacunació massiva, creada per l’alcalde, José Benlloch, el 12 de març. L’assignació i la qualificació del Centre de Congressos, Els incendis i problemes amb un espai per a l’administració de les injeccions s’han completat amb el disseny d’un dispositiu de trànsit especial des dels diferents accessos a la ciutat, places d’aparcament a The voltants i, ara, la connexió amb l’autobús gratuït dels diferents punts de la ciutat.
“Amb aquest objectiu, el Departament de Mobilitat ha modificat lleugerament les dues línies i variants del nostre Groguet, el nostre autobús de ciutat lliure, de manera que qualsevol persona, des de qualsevol punt de la ciutat, podrà accedir als autobusos del Centre de Congressos amb transport públic i cost de tapa de sentit”, Assenyala Gómez , que ha volgut apreciar la tasca del regidor de la Mobilitat, Emilio M. Obiol i el tècnic del departament, Félix Fuentes, per fer-lo possible. “Tots els departaments, també Serveis públics, Policia local, Salut, congressos i protecció civil, es veuen afectats perquè s’arriba a un punt per al moment de la immunització massiva”, detalla la tenenta d’alcalde. En aquest sentit, el coordinador de la taula recorda que el dispositiu i el Centre de Congressos amb el punt de vacunació han superat la seva primera prova durant el procés d’injecció al professorat de l’àrea sanitària. Per a això, mobilitzarà 30 persones, entre la policia local i la protecció civil, més de 50 sanitaris, amb l’objectiu de vacunar 6.000 persones en quatre dies a les 11 caixes amb les quals compta el punt de vacunació Vila -real.
“Aquesta setmana que veieu, el Ministeri de Salut començarà a convocar els residents del departament de salut de La Plana per ser vacunats. Vila -real està preparada i a la disposició de les autoritats sanitàries per a guanyar la batalla definitiva a la covid-19”, conclou la primera tanenta d’alcalde.
BUS_urba_Vila-real_abril_2021_vacunacio