La vacunació als majors de 90 anys avança a Vila -real. Els centres de salut de Carinyena, La Bóvila i Dolores Cano són els que finalitzaran la tasca d’administrar la vacuna a aquest sector de la població. Per aquest motiu s’han habilitat degudament els aparcaments dels centres, facilitant d’aquesta manera l’accés a persones amb mobilitat reduïda.
El sistema amb el que es notifica la data, hora i lloc de l’administració, tant ara com en el moment en què arribe la vacunació massiva a la població, és a través de SMS o per telefonada directa, cap altre. En les capitals de província estaran a disposició els hospitals de campanya i, a més, hi haurà espais de referència per comarques i transport gratuït.
Totes les instal·lacions on es procedeix a la inoculació de la vacuna tenen tres zones clarament diferenciades: la de recepció i triatge, la pròpia d’administració de la vacuna i un últim espai en què esperar uns minuts abans d’abandonar el recinte.