Ruiz : «Oferim una oferta variada i en col·laboració amb les diferents institucions perquè els nostres veïns i veïnes puguen gaudir de la cultura durant aquests mesos d’estiu»
La regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Castelló, encapçalada per Verònica Ruiz , ha presentat l’Agenda Cultural per als mesos de juliol i agost de 2019. «Es tracta d’una oferta àmplia i variada, d’unes activitats variades i dirigides a tots els públics«, ha explicat Ruiz . De fet, s’han programat tallers, concerts, obres de teatre i exposicions, entre d’altres.
Entre les activitats programades destaquen els cicles ‘Dinamització Barris de l’Oest 2019’, una nova iniciativa cultural de l’àrea de Cultura, amb jocs i tallers infantils, contacontes i actuacions musicals, a diferents barris del districte oest durant tot l’estiu; i ‘Dilluns al Ras’, un cicle de concerts en homenatge a Manuel Babiloni, amb motiu del 4t aniversari de la seua mort; una sèrie de recitals des dels quals difondre la memòria i reivindicar l’herència musical, artística i humana del guitarrista castellonenc que tindran lloc els dilluns de juliol a les 22:30 h a la plaça Major de Castelló.
A més a més, torna el festival de música rock Arrankapins, al Pinar del Grau de Castelló en la seua quarta edició el 2 i 3 d’agost. L’encontre musical es consolida amb les actuacions de grups de primer nivell, com Siniestro Total, Aurora Beltran, El Ultimo Ke Zierre, Lula, Los Zigarros, Smoking Souls, Dandy Wolf i Aurora & The Betrayers. També, el dissabte 31 d’agost, el Parc de Pinar serà escenari del festival Undergrau en la seua 8ena edició amb activitats per a grans i menuts i amb les actuacions de El Chamuyo, Malos Vicios, Dandy Wolf i El Sombrero de Color.
Totes les activitats programades es poden consultar a la web de l’Ajuntament de Castelló (castello.es) i també en l’agenda en paper, disponible en els punts habituals de la ciutat. ‘Oferim una oferta cultural de qualitat i per a tots els públics, perquè els nostres veïns i veïnes puguen gaudir d’una programació de primer nivell en tots els racons de la ciutat’, ha explicat Ruiz . La regidora també ha agraït als diferents organismes culturals la seua implicació indispensable per poder oferir una agenda tan completa.