Durant la jornada d’avui els representants municipals, cossos de seguretat i tècnics de Generalitat han realitzat la revisió de les zones de descans situades en la Malvarrosa
El regidor de Seguretat i Policia Local de l’Ajuntament de Borriana, Javier Gual , i el regidor delegat del festival Arenal Sound, Vicent Aparisi han acompanyat als representants de l’Agència Valenciana de Seguretat, cossos i forces de seguretat i Consorci de Bombers en la segona de les exhaustives revisions a les diferents instal·lacions habilitades en el conjunt del festival Arenal Sound, per a “seguir comprovant i corroborant que les mesures de seguretat establides prèviament per a l’evacuació o situacions d’emergència es compleixen rigorosament i no suposarien cap dificultat a l’hora que Bombers, Serveis Mèdics o de Protecció i Prevenció realitzaren qualsevol actuació dins del festival”.
Si en la primera de les jornades els serveis tècnics de l’Agència Valenciana de Seguretat van revisar les instal·lacions de les zones de descans més pròximes al festival, així com la zona del Beach Club que ja ha albergat les primeres actuacions del festival, avui s’ha ampliat a les infraestructures situades en les zones de descans de la Malvarrosa.
Les altes temperatures han provocat atencions mèdiques per colps de calor, sense que a última hora de la vesprada del dimecres s’haguera registrat cap cas especialment greu. Per la seua banda, el regidor Vicent Aparisi ha volgut remarcar que “també en les labors que el consistori ha de dur a terme a nivell de, per exemple, neteja, el primera balanç és bo, ja que tant en la platja com en el passeig marítim, els operaris han realitzat les labors a primera hora del matí fins i tot en menys temps que en edicions anteriors”. Per la seua banda Gual ha recordat que “a nivell d’arribada al festival i d’accés al mateix fins al moment no s’ha tingut cap tipus d’embús o retenció, fet al qual també col·labora la constant arribada dels més de 200 autobusos que enguany arribaran per a acostar als i les sounders fins a la mateixa zona d’acreditacions”.
Tots dos han coincidit a assenyalar que “durant les pròximes quatre jornades seguirem molt pendents tant d’eixos treballs de neteja com de control de tràfic rodat, per a així actuar amb la màxima celeritat en cas d’urgència».