Instal·larà Punts Violeta en l’acte de la crida i en el concert de Camela
Nules, per unes festes lliures d’abusos i agressions sexistes, és el lema de la campanya que l’Ajuntament de Nules desenvoluparà els dies de les festes patronals en honor a sant Bartomeu que se celebraran del 16 al 26 d’agost i amb la qual es pretén conscienciar la ciutadania que cal el compromís de tots i totes per a gaudir dels espais festius amb seguretat i llibertat.
Per aquest motiu s’instal·larà Punts Violeta en alguns dels actes com ara la crida, que tindrà lloc el dissabte 18 d’agost, i el concert de Camela, que està previst per al dissabte 25 d’agost, “es tracta d’uns espais per a informar, previndre i conscienciar la ciutadania sobre qualsevol tipus d’agressió sexista que comptaran amb voluntaris formats per un agent d’igualtat i per professionals de les forces de seguretat”, explica el regidor de Pol ítiques d’Igualtat, Antonio Romero .
Precisament dijous ha tingut lloc una reunió de coordinació entre els diferents agents implicats en aquesta iniciativa i a la qual han assistit representants dels departaments de Pol ítiques d’Igualtat i de Festes de l’Ajuntament de Nules, de la Guàrdia Civil, de la Policia Local, de Creu Roja i de l’Associació de Dones per la Igualtat de Nules (ADIN).
Sobre això, el regidor de Pol ítiques d’Igualtat comenta que “amb aquesta actuació volem evitar actituds i conductes sexistes que puguen arribar a l’ofensa, la intimidació o fins i tot a algun tipus d’agressió en el transcurs de les pròximes festes patronals”.
Les persones interessades a col·laborar-hi com a voluntaris poden inscriure-s’hi a l’adreça igualtat@nules.es o al departament de Pol ítiques d’Igualtat en horari de 10.00 a 13.00 hores.
Cal destacar a més que Nules està adherida a la Xarxa Isonomia de municipis per la igualtat efectiva de dones i homes.